Kako povečati prodajo v spletni trgovini?
Nakupovanje v spletnih trgovinah je postalo stalnica v našem življenju. Vsak dan se odpre kakšna nova in vsak dan kakšna postane spletni duh. Če želimo, da je naša spletna trgovina uspešna, moramo dobro skrbeti za njo, prav tako kot bi skrbeli za fizično trgovino. Biti mora urejena, lepa na pogled, s primerno predstavljenimi artikli in seveda primerno promovirana. V današnjem članku vam bomo predstavili nekaj preprostih nasvetov kako povečati prodajo v spletni trgovini.
Dodatno: Učinkovita prodaja preko interneta – Matija Zajšek
Primer povečanja prodaje in učinkovitega marketinga spletne trgovine Topizbira.si
Spletna trgovina Topizbira.si, velja v slovenskem prostoru, za enega izmed vodilnih ponudnikov ovitkov za telefone, svojo dejavnost pa zadnja leta odlično in učinkovito širi na sosednje trge Hrvaške, Madžarske, Češke in druge.
Marketing spletne trgovine TopIzbira.si je usmerjen v promocijo ovitkov za telefone čez različne kanale. Med njimi so glavni:
- Facebook Ads (oglaševanje na Facebooku)
- Google Ads (oglaševanje na Googlu, z zakupšom ključnih besed)
- SEO (doseganje vrhnjih pozicij spletne trgovine na posameznih trgih, za vse pomembne ključne besede.
Hkrati, s tremi naštetimi spletnimi kanali, kamor spletna trgovina TopIzbira.si, usmerja največje dele svojega marketinškega budžeta, Topizbira precejšen del energije namenja tudi za marketing v samem zaledju trgovine (razvoj funkcionalnosti, ki posredno vplivajo na povečanje prodaje, po tem, ko obiskovalci že prispejo v spletno trgovino in po tem, ko že opravijo nakup v spletni trgovini).
Pri Topizbiri se lahko o marketingu spletnih trgovin naučimo tega, da odlično nadzorujejo svoj marketinški proračun, saj natančno vedo iz katerega spletnega kanala, dobijo optimalen izplen, glede na vložena sredstva v marketing trgovine, posledično pa jim ti podatki pomagajo pri nadaljnih odločitvah o tem kam se bo marketinški proračun usmerjal v prihodnje.
Čeprav glavnino njihovega budžeta za marketing, predstavlja promocija in trženje ovitkov za telefon, se (točno) določen del marketinga spletne trgovine TopIzbira.si usmerja tudi v trženje in promocijo dodatne opreme za telefone, trženje pametnih zapestnic in pametnih ur.
Ovitki za telefon v spletni trgovini TopIzbira.si, so vidni na povezavi.
20 preprostih nasvetov za povečanje prodaje v spletni trgovini
Imamo novo spletno trgovino, vnesli smo artikle in jih opisali, dodali slike in filme, vse skupaj smo pravilno optimizirali. A prodaja ne steče! Poskusimo s plačljivimi oglasi, ustvarimo stran na Facebook, plačamo program Mailerlite, s katerim obveščamo ljudi preko mailing liste in še bi se kaj našlo.
Kljub vsem našim prizadevanjem se prodaja ne poveča. Sedaj je verjetno čas, da poiščemo pomoč ali vsak kakšen nasvet, kako povečati prodajo v spletni trgovini.
Poglejmo si nekaj preprostih rešitev:
- Spletno stran moramo ves čas skrbno spremljati. To pomeni, da spremljamo zaloge in pregledujemo, če linki pravilno delujejo. Nikar ne zaspimo in ves čas pozorno spremljajmo kaj počne konkurenca in kakšne so novosti pri spletni optimizaciji in pri marketingu spletnih trgovin.
- V spletno prodajo redno vključujmo akcije in popuste! Ljudje smo pač takšni, da radi dobimo kaj brezplačno ali po nižji ceni!
- Na vidnem mestu v spletni trgovini označimo znesek, nad katerim kupcem nudimo brezplačno poštnino. Mnogo obiskovalcev spletne trgovine se bo mogoče odločilo še za kakšno malenkost, če jim potem ne bo potrebno plačati poštnine.
- Pri pošiljanju bodimo ažurni in natančni! Posebej v času pred prazniki je to izredno pomembno, saj naročniki računajo na to, da bodo naročeno dobili pravočasno. Pozanimajmo se o hitri dostavi, kjer naročeno dostavijo v enem dnevu!
- Pišimo blog! Z rednim objavljanjem blog zapisov, lahko obiskovalcem naše spletne trgovine ves čas predstavljamo novosti!
- V spletni trgovini odprimo kategorijo najbolj prodajani izdelki! Mnogo kupcev si bo najprej ogledalo ravno te izdelke, čeprav so iskali nekaj drugega.
- Kategorije naj bodo smiselno in praktično urejene. Ljudje ne marajo zapletenih iskanj, pač pa želijo takoj poiskati izdelek, ki ga želijo. Če morajo za iskanje artikla preveč klikati, se pogosto zgodi, da enostavno zapustijo spletno trgovino in poiščejo drugo – seveda našega konkurenta.
- Preverimo, če imamo dovolj pogosto nastavljen gumb iskalnik po izdelkih!
- Nastavimo možnost sortiranja izdelkov po ceni! Mnogo kupcev išče ugodne nakupe!
- Pri opisu izdelka, čisto na vrhu izpostavimo tri poglavitne lastnosti ali prednosti!ti
- Slike produktov naj bodo realne in kvalitetne! Ne pozabimo na optimizacijo slik!
- Kupcem ponudimo možnost primerjave izdelkov! Najbolje da napišemo blog, kjer opišemo nekaj podobnih izdelkov.
- Kupcem moramo ponuditi možnost vračila kupnine, če z nakupom ne bodo zadovoljni.
- Nakupni proces mora biti kratek in enostaven. Če se obiskovalci preveč zapletajo, preden pridejo do plačila, se lahko zgodi, da prej obupajo.
- Kupcem omogočimo, da se odločijo za opcijo: “Možnost nakupa kasneje” S tem lahko svoj nakup začasno odložijo in ga nadaljujejo kasneje.
- Dodajmo gumb za delitev na socialna omrežja! (A) (B)
- Ko se ljudje odločijo, da bodo pri nas nekaj kupili, želijo vedeti kaj se z njihovim nakupom dogaja. Dodajmo možnost sledenja nakupa.
- Na spletni strani redno objavljajmo video posnetke, ki prikazujejo novosti v naši spletni trgovini.
- Izdelke, ki jih želimo prednostno prodati, vedno izpostavimo!
- Pri slikah izdelkov uporabimo barvne kontraste, saj imajo pravilno izbrane barve močno prodajno moč! (C) (D)
Priporočamo še: Marketing internetne trgovine
Uporabljene besede: Kako povečati prodajo v spletni trgovini?