Vpliv Netflix-a na Hotel TV – razburljivi časi se obetajo tudi na področju hotelske industrije

Vpliv Netflix-a na Hotel TV – razburljivi časi se obetajo tudi na področju hotelske industrije

Vzdušje na različnih mednarodnih letnih hotelskih investicijskih forumih, je vedno dober pokazatelj trenutnega stanja v hotelski industriji. Torej, kako je ozračje trenutno? Z eno besedo: fantastično. Direktorji so že z leta 2014 opozarjali na na to, da je to leto bilo eno najmočnejših let v zadnjem obdobju. Že takrat so zatrjevali, da bodo, zaradi nepredvidenih dogodkov, vsa naslednja leta še močnejša. Leto 2014 je bilo eno najboljših let vseh časov. To je bilo leto, ki bi ga bili ponudniki pripravljeni z veseljem kadarkoli ponoviti. Je pa to tudi obdobje, ko se je zelo povečal vpliv Netflix-a na Hotel TV.

Vpliv Netflix-a na Hotel TV
Vpliv Netflix-a na Hotel TV se je v zadnjem obdobju zelo povečal…

Zdi se, da je tudi hotelska industrija v zelo dobrem stanju. Če pogledamo še napovedi za naslednja leta, poročila za naslednje desetletje kažejo, da je pred nami obdobje ogromne rasti.

Vstopamo v “zlato dobo tehnologije” in – kot vsaka druga industrija – morajo tudi hoteli slediti trendom. Strokovnjaki opozarjajo na dejstvo, da približno 70% vodilnih delavcev v hotelski industriji, naj ne bi imelo osebnih računov na socialnih omrežjih… No, nisem čisto prepričan, ali njihov zaključek, da so vodstveni delavci, zaradi tega premalo vključeni v tehnologijo, temeljim le na podlagi tega dejstva. Recimo pa, da imajo prav, saj zagotovo tudi ni dokazov o nasprotnem.

Kot kaže, se na področju Hotelu TV in drugih podobnih tehnologij, obetajo resnično zanimivi časi

V rastoči hotelski industriji igrajo nekateri tehnologije še posebej velik vpliv. Tukaj mislim na Airbnb*, Tripadvisor*, različna spletna mesto za prijavo, socialni mediji, Doorlock sistemi, ki omogočajo odpiranje vrat s pametnimi telefoni, mobilne aplikacije, lokacijske storitve in tako naprej.

Samo en majhen primer, kako zelo bodo tehnološke spremembe vplivale tudi na Hotel TV, je Netflix*. Uporaba tako imenovanih storitev OTT, je prav gotovo dobra tržna niša. Danes namreč v ZDA, v času konic, predstavlja Netflix približno 30% vsega internetnega prometa. In to je samo ena družba. In samo ta pomeni 30% celotnega prometa. In če se Netflix odločil za začetek predvajanja nove sezone popularne serije, lahko ta odstotek poskoči tudi na vse do 45%.

Potrošniki smo seveda zelo pod vplivom tega, kar je popularno. In seveda enako velja tudi za hotelske goste. Delite z menoj mnenje, da hoteli potrebujejo vedno več oz. dovolj pasovne širine interneta? Močno WiFi infrastrukturo? Možnost pretakanja videa iz mobilnih naprav na televizijo v hotelski sobi? Pravilni so samo trije odgovori: da, da in da.

Ali mednarodne hotelske družbe skrbijo za te spremembe? Vsaj za nekatere od njih že. Praviloma so nove sobe opremljene s pametnimi televizorji, ki gostom omogočajo predvajanje svojih medijev, iz svojih naprav, s pomočjo WiFi, na TV sprejemniku v hotelski sobi.”