Kaj je optimizacija za iskalnike [po razlagi SEO strokovnjakov]
Ker je optimizacija za iskalnike več kot popularna tema med vedno večjim številom lastnikov spletnih strani, vsak SEO strokovnjak, ki pa se profesionalno ali ljubiteljsko ukvarja z optimizacijo spletnih strani in vsak na svoj način pojmuje kaj je SEO optimizacija, so spodaj zbrane nekatere najbolj odmevne razlage kaj je optimizacija za iskalnike.
NAMIG: Spodaj so predstavljene razlage o tem kaj je optimizacija za iskalnike po pojmovanju nekaterih najbolj prepoznavnih blagovnih znamk in posameznikov, ki delujejo v panogi spletne optimizacije oz. SEO. Podrobna slovenka razlaga kaj je optimizacija za iskalnike in kako optimizirati svoje spletne stranmi za različne iskalnike, se nahaja na povezavi.
Kaj je optimizacija za iskalnike (razlaga na SearchEngineLand)
SearchEngineLand je spletni časopis, ki se že vrsto let ukvarja s spletno optimizacijo. V njihovi razlagi o tem kaj je optimizacija za iskalnike, enostavno pojasnjujejo, da je optimizacija za iskalnike izraz za krajši pojem SEO.
SEO preprosto pomeni search engine optimization, v osnovi pa je SEO proces, ki pomaga povečati vidnost spletnih strani, ko uporabniki spletnih iskalnikov iščejo na spletu, posamezne produkte in storitve oz. informacije o njih.
Bolj kot so spletne strani vidne in opazne na iskalnikih, večja je verjetnost, da bodo pritegnile več uporabnikov, posledično pa boljše optimiziranih spletnim stranem za iskalnike, zraste prodaja. Celotna razlaga je tukaj.
Kaj je SEO (razlaga na MOZ)
Ena najbolj znanih SEO agencij, ki ponuja na trgu program za optimiziranje spletnih strani, pojasnjuje optimizacijo za iskalnike kot skupek najboljših praks katerih namen je izboljšati vidnost in pozicioniranje spletnih strani na iskalnikih. Na Mozu ocenjujejo, da je optimizacija za iskalnike, ena od ključnih aktinvosti spletnih strani za izboljševanje kakovosti obiskovalcev in prometa na spletne strani.
Celotna razlaga je tukaj.
Kaj je optimizacija spletnih strani (razloži Neil Patel)
Svetovno poznano ime spletnega marketinga in optimizacije spletnih strani, Neil Patel, razloži optimizacijo kot proces izvajanja korakov, ki so potrebni zato, da določena spletna vsebina, rangira na Googlu na najvišjih mestih. Pri tem je priporočljivo razumeti, da je razlika med optimizacijo speltnih strani in plačljivim oglaševanjem na Googlu, tudi v tem, da optimizacija za iskalnike prinaša t.i. brezplačen promet na spletne strani, slednje pa vodi k dolgoročno vzdržnemu poslovnemu modelu nastopa spletnih strani na iskalnikih. Brez, da morajo podjentiki nenehno odštevati denarje za svojo prikaznost na iskalnikih. Razlaga je tukaj.
NAMIG: Optimizacija za iskalnike je še posebej pomembna predvsem spletnim trgovinam. Spletne trgovine, ki bolj kakovostno izvajajo optimizacijo svojih trgovin, znatno izboljšujejo svoje prodajne rezultate, obenem pa zmanjšujejo stroške plačljivega, spletnega oglaševanja svojih trgovin. Saj jim SEO optimizacija trgovine prinaša dovolj brezplačnih obiskovalcev s katerimi generirajo večjo prodajo.
Kaj o SEO pravi Mailchimp ekipa
Pri MailChimpu, svetovno poznanem ponudniku orodja za učinkovito izvajanje email marketinga pojasnjujejo optimizacijo spletnih strani kot proces izboljševanja tehničnih izboljšav na speltnih strani, vsebinskih izboljšav na spletn strani ter izboljšav iz vidika gradnje povezav z drugimi speltnimi stranmi, z namenom, da optimizirane spletne strani postanejo bolj vidne, bolj kredibilne in zaupanja vredne ter posledično tudi bolj popularne. Vse troje prispeva k temu, da so takšne spletne strani na iskalnikih, uvrščene višje. Razlaga tukaj.
Kako razložijo SEO na Wikipedii
Wikipedia razloži optimizacijo za iskalnike kot proces izboljševanja kakovosti in količine prometa, t.j. števila obiskovalcev na posamezno spletno stran. Optimizacija za iskalnike cilja prvenstveno na uporabnike iskalnikov, ki le tem, ne plačujejo za prejem obiskovalcev, pri čemer pa ne gre zanemariti, da brezplačni uporabniki do spletnih strani pristopajo na različne načine, tudi preko slikovnega iskanja (t.i. image search), video vsebin, akademskega raziskovanja in drugo. Celotna razlaga tukaj.
Kaj je SEO (razlaga Ahrefs)
Prav tako velika SEO agencija, ki ponuja SEO orodje Ahrefs, razloži optimizacijo za iskalnike kot proces izvajanja določenih praks, ki prispeva h kakovosti in količini obiskovalcev spletnih strani iz najrazličnejših iskalnikov. Glavne koristi optimizacije za iskalnie so predvsem v brezplačno prejetih obiskovalcih spletnih strani, tert v t.i. pasivnem dotoku obiskovalcev (po tem, ko so kakovostno optimizirane spletne strani uvrščene na prve strani iskalnikov več mesecev in let). Razlaga tukaj.
Kaj je optimizacija strani (razlaga Semrush)
Tretja velika SEO agencija, SEMRush, pojasnjuje optimizacijo spletnih strani za iskalnike kot kontinuiran proces izboljševanja uvrstitev spletnih strani na Googlu, YouTUBE, Amazonu, Binugu in drugih iskalnikih. Po njihovi razlagi je optimizacija za iskalnike popularen digitalno marketinški kanal ravno zaradi visokih uvrstitev na iskalnikih, ki prispevajo k najbolj targetiranemu prometu na vašo speltno stran. Slednje prispeva k več ustavrjenim poslom in večji prodaji preko spletnih strani in spletnih trgovin. Razlaga tukaj.
NAMIG: Ker je na spletu zdaleč največ spletnih strani postavljenih na spletni platformi WordPress, je razumljivo, da večino interesentov za optimiziranje svojih spletnih strani, najbolj zanima optimizacija za WordPress spletne strani. Na povezavi primer optimizacije wordpress spletne strani.
Preberite še:
- kako pravilno SEO optimizirati SEO naslov in meta opis
- 5 koristi, ki jih SEO prinaša podjetjem
- Kako izboljšati konverzijo spletne trgovine
- Kako narediti svoje spletne strani prodajno bolj učinkovite
- Primeri kako vam marketinško svetovanje pomaga izboljšati prodajne rezultate
Uporaben video o tem kaj je optimizacija za iskalnike (angl.):
Dodatno:
Viri :