Meni Zapri

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Srnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih priporočil za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja Srnica.si (v nadaljevanju »ponudnik«), kot ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da kupcu zagotavljal naslednje informacije:

  1.  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene izdelkov v spletni trgovini Srnica že vključujejo 22% DDV (davek na dodano vrednost). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kupec lahko opravi preklic naročila v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti na info@srnica.si.

Cene so redne in akcijske s popustom (znižane cene so jasno označene v spletni trgovini Srnica.si), ter se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

V spletni trgovini so občasno objavljeni tudi kuponi za popuste oziroma brezplačno dostavo. Kuponi so veljavni do datuma, objavljenega na spletni strani. Kuponi z določenimi izdelki veljajo izključno na redne cene izdelkov, ne veljajo pa za izdelke, ki so predmet akcije ali znižanja. V primeru, da imate v košarici en izdelek po redni ceni in en izdelek v akciji, se vrednost popusta obračuna samo na izdelek po redni ceni.

Naročanje poteka izključno v slovenskem jeziku.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine Srnica.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog. V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo.

Dostava

Spletna trgovina Srnica sprejema naročila 24 ur na dan. Ponudnik bo naročene izdelke odpremil v najkrajšem možnem času. Naročeno blago se odpremi najkasneje v desetih delovnih dneh po prejemu naročila oz. v primeru plačila po predračunu najkasneje v desetih delovnih dneh po plačilu predračuna. V primeru, da ponudnik določenega izdelka nima na zalogi, bo kupca o tem obvestil na elektronski poštni naslov.

Morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovornost dostavne službe. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo, da lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Stroški dostave

Ponudnik dostavlja na ozemlje Slovenije. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu.

Slovenija

Dostava je za vsa naročila z dostavo v Sloveniji nad 20,00 EUR brezplačna. Stroški dostave pri naročilih manjših od 20,00 EUR pa znašajo 3,9 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

Načini plačila

Spletna trgovina Srnica.si omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu

Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Znesek predračuna je treba poravnati v 3 delovnih dneh od prejema predračuna, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Pošiljka bo dostavljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun.

Plačilo s PayPal

Plačilo izvedete nemudoma po zaključku naročila. Plačilo o izvedeni transakciji bo na našem računu razvidno zelo hitro, zatem bomo odpremili pošiljko.

 

Za varovanje podatkov smo poskrbeli s sodobnimi ukrepi. Spletna trgovina uporablja varnostni certifikat.

Prijava

V spletno trgovino Srnica.si se ni potrebno registrirati.

Če želite opraviti nakup, morate samo vnesti točne podatke ob oddaji naročila. Boste pa z registracijo pridobili možnost spremljanja stanja naročila in imeli pregled nad vašimi preteklimi naročili. Registracija je brezplačna. Registrirate se v razdelku »Prijava«, ki ga najdete na vrhu strani. Vpišite zahtevane podatke in potrdite registracijo. Ob registraciji pridobite uporabniško ime in geslo.

Postopek nakupa

Ob vsakem prikazu izdelka vpišete količino ter označite velikost in kliknete »v košarico«, s tem artikel dodate v košarico. Med samim nakupovanjem si lahko s klikom na ikono »košarica« desno zgoraj v vsakem trenutku ogledate vsebino košarice. Artikle lahko poljubno odstranite s klikom na levi strani na gumb (x). Ko zaključite naročilo, se le-to pošlje ponudniku.

Pri naročilu mora potrošnik izrecno potrditi, da se z oddajo naročila strinja s splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila.

Ko boste naročili oddali, bo ponudnik naročilo pregledal, preveril dobavljivost artiklov in naročilo potrdil (zaključil) ali pa ga z razlogom zavrnil. Ko je naročilo  izvedeno, prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi (zaključi) naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu.

Uporabnik, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v pisni obliki. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Arhiviranje pogodbe

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na strežniku ponudnika. Za kopijo pogodbe kupec lahko pošlje pisni zahtevek na na e-naslov: info@srnica.si.

Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa nas mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti na e-mail: info@srnica.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi kontaktni obrazec na povezavi https://www.srnica.si/kontakt/.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi
nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Izdelke je potrebno vrniti ponudniku nerabljene, nepoškodovane in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. To storite tako, da paket predate dostavni službi v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Neprevzeta naročila

Kupec je dolžan prevzeti naročeno pošiljko in plačati odkupnino. Ponudnik ima v primeru neprevzetega naročila stroške pošiljanja in vračila neprevzete pošiljke paketa. S tem razlogom, bo ponudnik v primeru neprevzetega naročila, kupcu zaračunal stroške obdelave neprevzete pošiljke v višini 15 EUR.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila. Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo. Osebne podatke bomo za pošiljanje oglasnih sporočil in drugih novic (e-novic) uporabili le, če se bo uporabnik nanje naročil.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za potrebe varnosti se dodanemu naročilu zabeleži tudi IP naslov računalnika, od kjer je bilo naročilo oddano.

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.
Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

Prijava na e-novice

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov. To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic posredujete na e-poštni naslov : info@srnica.si.

Varovanje potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo vse veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Več si lahko preberete na spletnih straneh Uradnega lista Slovenije.

Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@srnica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Včasih se zgodi, da pride do napak pri objavljenih informacijah. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.  Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu brez predhodnega obvestila.

Pravno obvestilo

Pridržujemo si pravico, da za določen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine. Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti zaradi začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja brez predhodnih obvestil in pričnejo veljati takoj, ko so objavljeni na spletni strani www.srnica.si. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Avtorske pravice

Spletna trgovina je last srnica.si, ki spletno trgovino tudi upravlja. Logotip je last podjetja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini, vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!