Spodaj boste vsi, ki se zanimate za izobraževanje v digitalnem marketingu, lahko dobili nekaj namigov o tem kako se izobraževanja za digitalni marketing tudi lotiti. In pa tudi, na kaj biti pozoren, da boste res prejeli aktualna digitalno marketinška znanja – saj vemo, da si splet zapomni vse – tudi znanja iz digitalnega marketinga, ki so že zastarela in neuporabna.

Izobraževanja za digitalni marketing po področjih

SEO optimizacija spletnih strani

Izobraževanja in tečaje iz področja spletne optimizacije strani, organizirajo tako velike spletne agencije, kto tudi digitalni marketingaši/freelancerji in posamezniki. Eden najbolj temeljitih blogov iz področja spletne optimizacije, ki ponuja ogromno konkretnih nasvetov za optimizacijo spletnih strani, iz prakse, se nahaja na povezavi seo optimizacija.

Google oglaševanje Adwords (PPC oglaševanje)

Tečaje za Google oglaševanje, t.i. adwords oglaševanje v Sloveniji, ponuja Go tel, Spletna stran Mihov.si, delavnice za google oglaševanje pa občasno organizirajo tudi na spletni strani mladipodjetnik, na red orbitu, g-soft in drugih speltnih straneh.

Pri nekaterih organizatorjih delavnic za google oglaševanje, lahko pridobite tudi originalen certifkat za google adwords oglaševanje.

Vsebinski marketing tečaji

Tečaje vsebinskega marketinga v Sloveniji ponuja portal mojeznanje.si, ogromno informacij o aktualnih tečajih in delavnicah za vsebinski marketing pa boste prejeli tudi na pomp forumu in na akademiji digitalnega marketinga go tel in tudi na centru za poslovno usposabljanje.

Socialna omrežja delavnice

Delavnice za vodenje profilov posameznikov in podjetij na družabnih omrežjih, organizirajo Univerza Maribor, Filip Pesek in tudi slovensko združenje za kakovost in odličnost szko.

Email marketing tečaj

Tečaj, delavnice in izobraževanja za email marketing organizirajo gotel, open it in cpu.

Možnosti izobraževanja v digitalnem marketingu

Tako kot so opcije za izobraževanje na kateremkoli področju v življenju, različne za vse reči, so tudi opcije za pridobitev certifikata, diplome, znanj za digitalni marketing, zelo različne.

Znanja za digitalni marketing lahko pridobite tako, da:

  • obiščete kaj digitalni tečaj, seminar, delavnico za digitalni marketing
  • lahko se odločite za študij digitalnega marketinga (GeaColllege)
  • lahko se odločite za pridobitev certifikata preko spletnih ponudnikov
  • lahko se priučite digitalnega marketinga z branjem knjig na temo digitalnega nastopa
  • lahko se priučite digitalnega marketinga z branjem blogov namenjenih začetnikom v digitalnem marketingu (npr. MatijaZajšek.com)

V odvisnosti od potreb po znanjih za osvojitev digitalnega marketinga, posamezniki in ponudniki pogosto ponujajo tudi ločena digitalna znanja za nastop na slovenskem in tujih spletnih trgih, obenem pa tudi ločena znanja za btb ali btc trg ter digitalna znanja za nastop na različnih platformah in digitalnih kanalih (npr. vsebinski marketing, inbound marketing, email marketing, facebook oglaševanje, google oglaševanje, …)

digitalni marketing izobraževanje

Katero možnost izobraževanja za digitalni marketing, izbrati?

Logično je, da vseh ponudb in vseh možnosti za osvojitev digitalnih znanj, nima ne smisla osvajati, niti ni to, glede na hitrost naraščanja možnosti digitalnega nastopa, posameznika, mogoče.

Zato je priporočljivo, da se pridobivanja znanj iz digitalnega marketinga, lotite iz potreb, ki jih zaznavate pri svojem delu. Neko podjetje morda potrebuje izboljšan nastop na socialnih omrežjih, drugo podjetje bi rado morda “preklopilo” iz plačljivh oglaševalskih kampanj v neplačljiv spletni nastop (SEO), tretje zanima vsebinski marketing, četrti bi želeli izboljšati svoje e mail kampanje.

Razen, če želite na področju digitala nastopiti celovito, je bolje, če digitalni marketing začnete spoznavati in razumeti po “kosih”, se pravi najprej eno področje in nato drugo. Drugo in vsa naslednja področja digitalnega trženja pa priklapljate po tem, ko vam nek digitalni kanal, že povrača investicijo v znanje in delo.

Največja napaka pri izobraževanju iz digitalnega marketinga pri podjetjih je pogosto menjavanje spletnih kanalov, preskakovanje iz enega v drugega, v temelju pa “ugotavljanje”, da nobeden izmed njih ne deluje, čeprav, če jih razumemo dobro, delujejo pravzaprav vsi.

V primeru celovitega digitalnega nastopa, ne bo narobe, če si za začetek omislite digitalno agencijo in znanja iz področja digitalnega trženja pridobivate z opazovanjem kaj delajo oni. Ena izmed boljših slovenskih digitalnih agencij, ki pokriva spletno trženje za podjetja širom celotne regije jugovzhodne Evrope, je agencija za digitalni marketing Novelus.

K pristopu pri razumevanju digitalnih znanj, vam lahko zelo pomaga tudi spodnji video: