Inteligentni programski vodnik Nevron IPTV ali Nevron EPG 2.0
Inteligentni programski vodnik Nevron IPTV
Je to sploh mogoče? Pametni programski vodniki, ki mi priporoča idealni televizijski program? Ta želja bi že kmalu lahko postala resničnost v vaših dnevnih sobah. EPG ali inteligentni programski vodnik Nevron IPTV, je tak pomočnik za lažje spremljanje televizije.
Kaj sploh je EPG?
V kratici EPG*, če jo preprosto prevedemo, se skriva tako imenovani “elektronski programski vodnik”. To pa ne pomeni nič drugega, kot preprosto elektronski programski vodnik. EPG lahko že najdemo pri vseh ponudnikih IPTV . Prednosti: stalno posodabljanje in omogoča ciljno iskanje in je, kar je najpomembneje, brezplačen. Če želite izvedeti, ali bo v naslednjih dveh ali tednih na sporedu kak film, v katerem nastopa Chuck Norris, ali pa čakate na ponovitev filma, lahko uporabite funkcijo iskanja. Pregled programa je tudi dobra podlaga za snemanje želenih vsebin. Tega ne more ponuditi neben časopis s televizijskim sporedom!
EPG je bil včeraj…
… danes pa je EPG 2.0! Ponudniki so razvili produkt, ki bi lahko zelo spremenil programsko upravljanje. Razvit je z namenom, da bi bil zanimiv za kupce, pa tudi za ponudnike IPTV. Ker se EPG 2.0 “uči” od uporabnika, ,mu lahko sprotno podaja specifična priporočila. Če se trenutno “v živo” ne predvaja nič primernega”, sistem z vgrajenim EPG 2.0 samodejno priporoča ogled film, serije ali oddaje iz spletnega video arhiva. To posledično pomeni več prihodkov za ponudnika in zadovoljstvo potrošnika, ki nikakor ne sme biti razočaran nad svojim televizijskim večerom. Slednje je na žalost pri obstoječih sistemih precej pogosto.
Trg IPTV nezadržno raste
Vsaj tako kažejo rezultati vseh nedavnih študij in tržnih raziskav. Tudi splošna gospodarska kriza na tržišču, na rast trga IPTV, praktično ni vplivala. Povzetek globalne raziskave je objavljen na spletni strani technavio.com*.
Rast števila uporabnikov
Raziskovalci trga napovedujejo povečanje števila uporabnikov, v primerjavi s prejšnjim letom, še za nekaj prihodnjih let. IPTV ponuja visok potencial rasti industrij telekomunikacij. Očitno se ponudniki tega vse bolj zavedajo in še bolj pospešeno spodbujajo rast z marketinškimi akcijami. Čeprav je v Slovenijo, v smislu IPTV in trženja, še vedno razmeroma mirno.
Evropsko tržišče gladko vodi
Mimogrede, skoraj 50 odstotkov trga IPTV je v Evropi. Drugi ključni trgi IPTV pa so predvsem Severna Amerika in, seveda, Azija.