4 primeri optimizacije spletnih strani (vsebinski marketing za ključno besedo razstrupljanje jeter in razstrupljanje telesa)

primeri optimizacije spletnih strani

Če smo pisec in nas zanima vsebinski marketing ter imamo spletne strani, seveda želimo, da se naši članki čim višje uvrščajo v iskalnikih. Čim višje smo, večji je obisk spletne strani ali določenega članka. V tem članku, ki bo prav tako pravilno optimiziran, bomo pogledali, kako so v praksi videti primeri optimizacije spletnih strani. Izbrali smo ključne besede na temo razstrupljanje telesa in sicer: razstrupljanje jeter, razstrupljanje telesa, čiščenje organizma. Vključili bomo še nekaj dolgorepih ključnih besed na temo razstrupljanja.

Poleg tega, da pravilno optimiziramo vsebino članka, je seveda zelo pomembno, da so naša besedila berljiva in zanimiva za bralce. Prav nič nam ne pomaga, če pridemo na prvo stran Google in privabimo na spletno stran veliko ljudi, a so naši članki neprimerni. To seveda pomeni, da moramo imeti vsaj malo občutka za besedilo in seveda vsaj osnovno poznavanje slovnice.

Primeri optimizacije spletnih strani iz prakse (razstrupljanje jeter in razstrupljanje telesa)

Če želimo resnično dobro optimizirati spletne strani, moramo seveda upoštevati kar nekaj pravil. V tem članku se bomo posvetili dvema ključnima besedama in sicer: ključna beseda razstrupljanje jeter in ključna beseda razstrupljanje telesa. Preden se lotimo pisanja, moramo dobro raziskati ključne besede, zato smo ključno besedo razstrupljanje jeter poiskali v Ubersuggest.

Ključna beseda razstruplja je jeter ima iskalni volumen 480, kar sicer ni veliko, a ima ta beseda kar veliko konkurenco. Ključna beseda razstrupljanje telesa ima iskalni volumen 380 in je nekoliko manj konkurenčna. Obe ključni besedi smo uporabili v člankih na dveh spletih straneh: popolnaprehana.si in unisvet.si.

Optimizacija ključne besede razstrupljanje jeter na spletni strani popolnaprehrana.si

primeri optimizacije spletnih strani o razstrupljanjuSpletna stran popolnapreharna.si, je namenjena zdravemu načinu življenja. Spremljamo zdravo prehranjevanje, zdravo hrano, prehranska dopolnila in vse, kar potrebujemo za zdrav življenjski slog. Za naše dobro počutje je seveda zelo pomembno, da občasno tudi razstrupimo organizem, zato smo tudi pripravili več člankov o razstrupljanju. Čeprav ključna beseda razstrupljanje jeter nima visokega iskalnega volumna, jo je kar precej težko spraviti na prvo stran brskalnikov.

Na to ključno besedo namreč najdemo izredno veliko spletnih trgovin, ki ponujajo prehranska dopolnila. Prehranski dodatki za razstrupljanje se najbolj prodajajo v mesecu januarju in februarju, prodaja je povečana še do meseca aprila, ko ljudje naredijo pomladno razstrupljanje telesa. Kasneje prodaj nekoliko upade, saj mnogi prehranska dopolnila zamenjajo za sveže sadje in zelenjavo. Kakor narašča prodaja dodatkov, ki so namenjeni za razstrupljanje telesa, tako narašča in upada tudi iskanje ključne besede razstrupljanje jeter. Največ iskanj je od januarja pa vse do marca, kasneje pa je iskanje uravnoteženo čez celo leto.

Za pravilno optimiziran članek o razstrupljanju jeter, smo ključno besedo uporabili v glavnem naslovu. Beseda razstrupljanje jeter je tudi URL članka. Zelo pomembno je, da ključno besedo vpišemo tudi v meta opis, ki se bo v iskalnikih pokazal pod naslovom. Meta opis je kratek, zato moramo v samo nekaj besedah napisati privlačno besedilo s katerim povabimo kupce k branju. Podrobneje in v celoti je SEO optimizacija spletnih strani s pomočjo vsebinskega marketinga, opisana na povezavi Optimizacija spletnih strani za Googlove top pozicije.

Vsebinski marketing ter SEO optimizacija v članku razstrupljanje telesa… Kako smo spisali naslove in podnaslove?

razstrupljanje telesaČlanek na ključno  besedo razstrupljanje telesa, je prav tako namenjen nasvetom, kako pravilno razstrupimo telo. Tudi v tem članku smo ključno besedo uporabili v privlačnem glavnem naslovu, v podnaslovih, v meta opisu in še nekajkrat v celem članku. Primeri optimizacije spletnih strani pa nas morajo seveda naučiti še kaj več, kot pa to, kako uporabimo glavno ključno besedo.

Članek ne bo preveč privlačen, če bomo ključno besedo nametali po celem članku. Izogibati se moramo, da ključno besedo prepogosto uporabimo. Namesto ključne besede uporabimo sopomenke in podobne besede, samo ključno besedo pa lahko tudi spregamo ali uporabimo v množini, dvojini in podobno, saj Google vse to upošteva.

Pri pisanju članka moramo veliko pozornost posvetiti uvodu članka, saj mnogo ljudi preneha brati, če jih uvod ne pritegne. Z dolgočasnim uvodom, ali pa z uvodom, ki nima povezave z našo temo, bomo bralce izgubili prej kot v minuti. Vendar moramo kljub vsem tem navodilom, ključno besedo uporabiti v prvem odstavku, nekje med prvimi 100 besedami, saj bomo tako ustregli Googlu, ki nas bo zaradi tega mogoče popeljal na prvo stran svojega brskalnika.

Vsebinski marketing naj bo osnova celotne marketinške strategije

V spletnem marketingu, predstavlja vsebina OSNOVO prodajnega uspeha na internetu. Vsebina se upošteva ne samo pri SEO optimizaciji člankov in besedil, temveč tudi pri vodenju plačjivih spletnih kampanj, saj je v Google Ads okolju, od vsebine odvisna tudi ocena oglaševanja (quality score), od te ocene pa posledično imamo dražjo oz cenejšo spletno oglaševanje. Hkrati k ustvarjanju spletnih vsebin ne sodi samo pisanje člankov, temveč tudi ustvarjanje vseh drugih vrst vsebin, ki jih konzumirajo naši bralci in obiskovalci strani (video vsebine, slikovne vsebine, vsebine v obliki katalogov, kvizov, ipd…).

Primer, kako je s pomočjo vsebinskega marketinga, zastavljena marketinška strategija, vključno s promocijo vsebin na družabnih omrežjih (Facebook, LinkedIN) ter vključuje tudi email marketing, poglejte na povezavi.

Dodatno: Kako zastaviti strategijo digitalnega marketinga?

Optimizacija članka razstrupljanje jeter na spletni strani unisvet.si

optimizacija članka razstrupljanje jeterSpletna stran unisvet.si, je namenjena zdravilnim zeliščem, sadju, zelenjavi in zdravemu načina življenja. Tudi pri pisanju članka o razstrupljanju jeter, smo upoštevali vsa navodila o pravilni optimizaciji. Ključno besedo smo uporabilo v naslovu H1 in v podnaslovu H2, ter še nekajkrat v besedilu. Prav tako smo upoštevali navodila, da ključna beseda ne sme biti prevečkrat uporabljena, zato smo uporabili sopomenke in podobne besede. Za pravilno optimiziranje članka, je pomembna tudi  optimizacija slik. Običajno prvo sliko poimenujemo z glavno ključno besedo, pri ostalih slikah pa uporabimo sopomenke.

Ko napišemo besedilo, dodamo slikce in še kakšen filmček, potem je čas, da članku dodamo tudi linke. Najprej dodamo čim več internih linkov, to pomeni, da bralce po še več podatkov napotimo na druge članke, ki so prav tako na naši spletni strani.

S tem Googlu pokažemo, da imamo še veliko zanimivih člankov, ki se nanašajo tudi na ključno besedo, na katero smo pisali članek. S tem, ko bralce usmerimo na podobne članke na naši spletni strani, tudi podaljšamo povprečen čas, ko se bralci zadržujejo na naši spletni strani. Googlu je všeč, če se vsebine na naši spletni strani prepletajo, saj to pomeni, da pišemo o uporabnih in zanimivih temah.

Optimizacija članka razstrupljanje telesa na spletni strani unisvet.si

Tudi v članku razstrupljanje telesa, ki smo ga napisali na spletni strani unisvet.si, smo upoštevali vse nasvete za optimizacijo spletnih strani. Če želimo, da ljudje berejo naše zapise, moramo pisati tudi zgodbice, ne samo navajati suhoparnih dejstev. Ljudje radi berejo zgodbice, posebej takšne, ki imajo srečne konce. Zato moramo tudi v naše zgodbe vključiti primere, kjer opišemo konkretne in resnične primere.

Na primer v članku o razstrupljanju telesa, lahko vključimo resnične zgodbe ljudi, ki so si z našimi nasveti izboljšali kvaliteto življenja. Predstavimo lahko tudi razne statistike, koliko ljudi si je pomagalo z nasveti o razstrupljanju telesa. Seveda lahko predstavimo tudi podatke, koliko ljudi zboleva zaradi zakisanega telesa, a to ljudje že ne berejo več tako radi.

V članku razstrupljanje telesa, smo se posvetili predvsem zeliščem za naravno razstrupljanje telesa. Ljudje namreč vse raje posegajo po pripravkih ki nam jih nudi narava. Predstavili smo nekaj preprostih receptov, ki jih lahko sami pripravimo doma in niso nevarni za naše zdravje. Zelo pomembno je, da bralcem posredujemo pravilne podatke, posebej kadar navajamo sestavine in količine za razne recepte. Pri pisanju člankov o zeliščih moramo biti tudi previdni! Bralci morajo vedeti, da so lahko nekatera zelišča in zdravilne rastline tudi strupeni in zato nevarni za uporabo. Bralec mota vedeti, da so naši članki samo informativni in da se morajo ob bolezenskih znakih vedno posvetovati s svojim zdravnikom.

Primeri optimizacije spletnih strani v letu 2020:

Uporabljeno besedilo: vsebinski marketing, marketinška strategija, primeri optimizacije spletnih strani, optimizacija spletnih strani, ključna beseda